vineri, 29 iulie 2016

Jurnalul unei Femei simple- 90

detalii aici


Pentru astazi (data/hora)...
29 iulie 2016 , 18:28

Afara ...
E inabuseala nici nu stii unde sa te mai ascunzi de caldura

Mă gândesc ...
Ce sa mai pun in bagaj, trebuie sa pun strictul necesar pentru-ca avem toti patru cite o gentuta mica de mina si alt bagaj de cala nu ne-am luat, deci trebuie sa ne incadram in dimensiunile bagajului bine e ca nu le cintareste. :)

Din locurile de unde invatam ...
De la rindunici sa fim liberi, familisti si muncitori
Sunt recunoscător pentru ...
Sanatatea familiei mele

Din bucătărie ...
Am facut un strudel cu fructe, am niste corcoduse de curat de simburi si de continuat de fiert, si niste dovlecel ce l-am copt ca sa il fac ghiveci.

Cu ce sunt imbracata ...
pantaloni scurti si un tricou verte, slapi in picioare . 

Citesc ...
Imagen
Cite un capitol din Fiecare zi un dar al Lui Dumnezeu

Ceea ce astept (sper) ...
Sa vina fetele acasa, au plecat la film cu niste prietene si nu imi gasesc locul, nu pot sunt ca un titirez pina nu le stiu linga mine, oare asa voi face de acum incolo? 

Ce mai mesteresc ...
Bagaje, desi as vrea sa mai lucrez la crosetat ceva dar nu am timp mi se pare ca asa de repede trece timpul

Ascult ...
Rindunicile din fata casei hranindu-si puisorii, asa mi-s de dragi, acum doi ani venise un prunc la noi si le-a stricat cuibul nu au mai venit de atunci insa anul acesta cind am vazut ca sau intors parca era cineva familiar care s-a intors acasa zilnic ieseam cu totii sa vedem cit au avansat la construirea noului cuib iar mai tirziu niste pliscuri cascate care tot isi asteptau parintii cu mincare 

În casa ...
E ...extrem de liniste of ce greu trece timpul asta (doar in cazul asta cind astepti ceva)

Unul dintre lucrurile mele preferate ...
Prajitura cu cirese am refacut-o hahaha 

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...
Miine avem oaspeti, Duminica mergem noi in ospetie iar de luni pe drumuri acte cumparaturi siiiiii  zborul  

Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc: 
Un oaspete dragut la mama in curte
 Arici Pogonici 

11 comentarii:

  1. uau un arici!!! :) si eu am primit cartea din care citesti, in dar... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da un pui de arici asa de dragut, fetele sau bucurat foarte mult nu stiau cine sa il ia primul. Un dar frumos nui asa?

      Ștergere
  2. Cât de drăgălaș este ariciul, tare mult îmi plac animăluțele astea!

    Să zburați cu bine și să vă fie bine peste tot pe unde mergeți!

    RăspundețiȘtergere
  3. Concediu placut , placut si mult soare si la propriu si la figurat ! Am adaugat cartea pe lista !!! Te imbratisez cu drag Taniusa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Gabriela, cartea chiar merita citita.Te imbratisez si zile minunate si voua!

      Ștergere
  4. frumos scris în ''jurnal'' !
    cred că este dificil să aştepţi să vină acasă copiii !
    din toată inima, îţi doresc concediu plăcut !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce scump e ariciul!! Sper ca ati avut drum bun. Distractie placuta si zile minunate alaturi de cei dragi! Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...