vineri, 31 mai 2013

Jurnalul unei Femei simple -4


                                 Despre Jurnalul unei femei Simple aici   
                                     


Pentru astazi (data/hora)...31/05/2013 23:45
Afara ... noapte bezna si bate vintul
Mă gândesc ...nustiu cumfac ca nici-odata nu ma culc devreme
Din locurile de unde invatam ...de la copii nostri multe au sa ne invete, ajungem la "invata oul pe gaina" :)
Sunt recunoscător pentru ...ca se apropie sfirsitul de saptamina si voi sta cu familia mai mult
Din bucătărie ...mai am o prajiturica de ieri cu nuca si fructe uscate si ma asteapta niste biscuiti care vor sa fie pregatite miine ceva dulcisor pentru Ziua Copiilor nustiu ceva salam de biscuiti sub o forma originala, vazusem ceva idei
Cu ce sunt imbracata ...fusta lunga crem, ciorapi grosi in picioare si o bluza mai groasa
Citesc ...de ceva zile mam oprit de la carte nu ma pot concentra asa-ca hoinaresc pe bloguri :D
Ceea ce astept (sper) ... sa vina calduraaa!!!!!!!! asa Mai friguros nu a mai fost aici de 40 de ani din ce povestesc batrinii
Ce mai mesteresc ...paturica a starnat si ea, mi-am facut o pijama mie si niste pantaloni de pijama copiilor
Ascult ...Linistea in casa si testaturile climpanind
În casa ... liniste si cam rece, trebuia sa fac focul in casa azi
Unul dintre lucrurile mele preferate ... mia spus o prietena niste cuvinte si vreau sa le impartasesc aici: Cand ai un prieten se dubleaza sfintenia ta. La sfintenia ta se adauga sfintenia prietenului tau.La gandurile tale curate se pun alaturi gandurile curate ale prietenului.La intentiile tale bune vine si prietenul tau cu intentii bune...Diavolul nu sporeste cand ai un prieten, prieten adevarat, prieten care are inima de prieten adevart, prieten care este omul lui Dumnezeu. Se multiplica puterea si ajutorul tau. IPS Iustinian
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...la cumparaturi sa ne privizionam pe saptamina viitoare si in casa

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:D

6 comentarii:

  1. Ce buna trebuie sa fie prajiturica ta!
    Mi-a placut mult afisul! E haios! :)
    O zi minunata draga Taniusa si iti multumesc pentru aceasta rubrica!
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Melly, e chear buna prajitura. Afisul il facusem in Romania in 2010 intr-o zona unde traiesc multi unguri :D Ma amuzat si pe mine

    RăspundețiȘtergere
  3. Taniusa draga, apropo de propunerea Zinei, eu sunt de parere ca titlul are un farmec deosebit asa cum e. Daca inversam topica si spunem Jurnalul unei simple femei, parca ii luam din mister. Asta e parerea mea!
    Oricare va fi decizia ta eu iti voi respecta hotarirea!
    Te imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Taniușa, sigur că se înțelege despre ce este vorba și, în fond, cred că putem adopta varianta de titlu pe care o preferăm, fără a fi vreo supărare, sensul să rămână limpede. Ai să vezi duminică dimineață (9 iunie), dacă vrei, ce variantă am ales.
    Mă bucur că ai declanșat acest ”serial”, îmi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. Zina sigur alege fiecare varianta care si-o doreste, zic eu, asa e mai bine. Am sa trec cum sa nu pe la tine in vizita :) nu uita sa te inscrii in dreapta paginii la membrii ca sa ne gasim mai repede :) Apropo felicitari cu Ziua numelui Sf.Zenaida sa iti fie grabnic mijlocitor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, Taniușa ! Scuza-ma, te rog, abia acum am vazut felicitarea ta, dar pentru vorbele bune niciodata nu e prea tarziu !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...